9 augustus 2011

I'd call you on the phone some, but I don't have a dime

Dag 2. Ik wilde je weer een sms sturen om je met vragen te bestoken.

Hoe was de reis? Is de camping leuk? Voel je je er al thuis? Heb je nog gespreksstof met je moeder? Heb je de 'vvv' al bezocht en is er veel in de omgeving te doen? Heb je al 2 boeken uit en 5 cd's geluisterd?

Maar je sms't toch niet alles terug. Terecht. Maar ik mis je er niet minder door.
Vandaag hebben we twee weken. I wish we could've been together for so long. Ik heb 11:44 gemist, maargoed.

Ik heb vandaag 4 NS-kaartjes gekocht van de AH. Ik gebruik ze toch vast wel (sowieso voor het bowlen en een keer naar jou ofzo :P en vast nog meer) en zo niet, dan verkoop ik ze makkelijk met korting door, heb ik via marktplaats gezien :)

Darlin'
I love you more than ever
I wish we were together
Darlin' mine

Darlin'
I'm feeling pretty lonesome
I'd call you on the phone some
But I don't have a dime

~Johnny Reid - Darlin'

Ik houd van je. Ik denk op elk moment van de dag aan je.

Geen opmerkingen: