8 augustus 2011

Now you're gone

Dag 1. Je weet al dat ik je mis. Nu al. Vorige week om deze tijd waren we bij Bergum en had je me bijna anderhalf uur geleden gevraagd of ik bij je in de tent kwam. Daar lagen we klef te doen tot half 12 of nog later. Ik weet het niet meer. Ik heb er enorm van genoten, maar de wetenschap in mijn hoofd dat je diezelfde dag terug zou gaan naar Rotterdam wilde er niet even uit.

Het was fijn om gisteravond je stem nog even te horen. 39 minuten bellen is langer dan ik ooit heb gedaan, volgens mij. We praatten makkelijker dan tijdens de Nijmeegse. En het ging niet eens allemaal over elkaar zullen missen. Misschien omdat we nu weten hoe het is om elkaar 'op de lip' te zitten. Het was een superfijn weekend. Ik houd ervan om je op alle mogelijke manieren te leren kennen. Ik denk dat je nog genoeg kanten hebt die ik nog niet ken.

And if it's alright
I'll lie awake at night
Pretending i'm curled up at your side
(...)
So i tell myself you're coming home
Like you've done a million times
And if it's alright
I'll still be loving you
'cause i can't break it to my heart

~ Delta Goodrem - I can't break it to my heart

Nog 15 nachtjes. :)

Geen opmerkingen: