6 november 2011

Regenwormen, muggen en spareribs

Afgelopen weekend was er eentje weg. Een weekend dus. Weg. Een weekend weg. Zucht. Is het nou zo moeilijk? Het was in Wateren, op de grens van Drenthe en Friesland.
Men neme 6 vrienden met Staphorster roots of affectie, twee auto's en een bungalow op een parkje met bijna geen telefoon- en internetverbinding - ja, zo midden in nergens was het wel - en men wachte voor ongeveer twee volle etmalen. Veel succes gegarandeerd.
Wat hebben we voor noemenswaardigs gedaan? Op vrijdag: uitpakken, pokeren, The Hangover kijken. Om 3 uur slapen. Op zaterdag: uitslapen, bowlen, Skip-Bo spelen, uit eten, Jochem Myjer kijken (het was echt héél lang geleden dat ik zó dubbel heb gelegen - heerlijk!). Om 3 uur slapen. Op zondag: kerken, Regenwormen spelen, voetballen op de bovenverdieping, wandelen, inpakken. Om 8 uur naar huis.
Juist. Een weekendje lekker nergens aan denken. En dat was fijn. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Oja. Nog een anekdote over de meest epische muggenmoord die er ooit bestaan heeft. Er was zaterdag een mug op de kamer van J. en mij. Eerstgenoemde probeerde de mug te vangen, maar joeg hem in plaats daarvan weg. Ondergetekende lag al lekker, maar kijkt even en zwaait met zijn arm door de lucht. Bam. De mug op de muur. Victory.

2 opmerkingen:

The Woodcricket. zei

GOOD to see that you are back :). Heb nog een hoop in te halen met bijlezen geloof ik, maar dat komt wel. Dankjewel voor de link! :D

The Woodcricket. zei

Ik geloof dat ik wel begin te snappen waarom je niet wilt dat iedereen deze blog leest, trouwens :P.