23 november 2011

Vraag van de dag, 23 nov 2011

Nu kom ik op een heel andere blogpagina een heel leuk concept tegen. De 'vraag van de dag'. Die staat op LiveJournal.com, en hoewel ik niet iedere dag van plan ben om de vraag te beantwoorden, vind ik het toch een leuk concept en ga ik het in ieder geval eens in de week proberen.
Nouja. Volgende week gaat alvast moeilijk worden, maar dat mag dan alvast de uitzondering zijn. Ik ga nu de vraag beantwoorden in één opzicht. De vraag is: "What do you like to do with your family?"

Ik ga namelijk maandag met mijn vader naar Hong Kong. En dat vind ik erg leuk om met hem te doen. Denk ik. Ik spreek niet uit ervaring, maartoch. Ik heb er wel erg veel zin in. :D Het is eigenlijk een examenreisje, maar dan 6 jaar na dato.
Mijn vader gaat daarna naar China, naar LED-lampleveranciers van hem.

Verder zijn er voor mij veel verschillende vormen van gezelligheid - ik heb het namelijk graag gezellig, niet per se met familie, maar daarmee sluit ik die groep nog niet uit. Wat versta ik onder gezelligheid? Gewoon, een fijn gesprek hebben, met elkaar lachen, samen dingen doen zoals spelletjes of cadeautjes bedenken. Of eten. Als de sfeer aan tafel goed is in elk geval. Of een boswandeling waartijdens (ja ik introduceer even een nieuw woord) we foto's maken. Of anderszins een dagje weg. Een weekendje Centre Parks o.i.d. is altijd genieten, hoewel de vorige keer wel héél lang geleden is.

Nog even for the record, ik zal vast nog wel andere blogjes schrijven. Ik ga proberen om deze blog ook bij te houden in Hong Kong. En ik zal niet met ellenlange verhalen aankomen, want ik heb daar zelf ook een hekel aan.

Nou, tot ziens maar weer! :)

1 opmerking:

Unknown zei

Ongelofeloos leuk, zeg! Have fun @ Hong Kong :)