21 juli 2011

Dag 3

De Zevenheuvelendag begon al met pijn in mijn scheen. Die had ik
gisteren opgedaan. Maar daar was doorheen te lopen. Elke anderhalf uur
rusten is net niet te veel om op te wachten. En vanaf vlak voor de
Zevenheuvelenweg had ik daar ook al niet veel behoefte meer aan. Op
die weg heb ik WvW-Laura (dat was best een verrassing!) gezien, even
later de overburen uit Staphorst (zij zagen mij eigenlijk), en aan het
eind WvW-Adriaan. Gezellig hoor :)
Vanaf toen was het nog 5 kilometer en die waren goed te doen. Toen ik
bij de fiets was zag ik het al dichttrekken en ja hoor, net als je
denkt dat je droog binnen bent gaat het plenzen. Mama en Jasper waren
iets later, ook droog binnen, maar het is maar de vraag of ze de bus
droog hebben gehaald. Daarover vanavond vast meer.
Nu zit ik 'droog' in de tent.. te wachten op.. ik weet niet wat. (Zien
jullie de link naar een 'liedje'?)
Vanavond meer. Als het niet te veel onweert. :P

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoe kan ik die link niet zien, Brzzh. Ik zit urenlang te dromen en... ach, je wéét toch!
Overigens heb je er een nichtje bij. Aangezien dit een slecht medium is om dat te communiceren: vraag mama naar haar sms.

En Jasper kan het ook nog steeds aan? Little hero he is! I like! Geef 'm een dikke knuffel van mij! (eerst knuffel, dan zeggen dattie van mij is)
We kunnen trouwens niet bij de intocht zijn. Helaas.

Sissi