21 juli 2011

Einde dag 2

Traditioneel de zwaarste dag. Maar er is niet echt een zwaarste dag.

Ze zijn allemaal even 'zwaar' - het is best te doen. Op het moment
voel ik alleen mijn enkel wat meer dan de rest. Als dat het is, moet
het best lukken morgen en overmorgen.
Vandaag heb ik vlak voor de lus van de 50 km meegelopen met Andre die
ik niet kende. Maar hij heeft me wel over het dijkje, en helemaal door
tot een stukje Nijmegen in gesleurd. Daardoor was ik al om 12:50
binnen. Hij heeft me ook een pasje gegeven waarmee ik de rust van de
Rabobank binnen kan. Daar is gratis soep, brood, koekjes en snoepjes
voor Rabobankleden. I like the soup!
Morgen wordt het enorm slecht weer. En we lopen de Zevenheuvelenweg.
Mooi stukje is dat.
Duiven met nieuwe oordopjes zijn cool.
Er was niet al te veel regen.

2 opmerkingen:

duif zei

het werkt lekker wel.

duiven met nieuwe oordopjes die werken zijn nog cooler.

succes kanjer :)

Anoniem zei

Lief van Andre. En wat doen duiven met oordopjes?

Sissi