18 juli 2011

Over deze blog

Dit is geen boeiend blogje denk ik. Vooral met saaie weetjes.
Deze blog bestaat al een poosje. Maar ik vond dat ik het nu mooi kon
gebruiken. Want dat had ik nog niet echt gedaan.
AOL staat voor 'analysis of life'. Die naam heb ik bedacht omdat ik
vaak veel nadenk over dingen die er weinig toe doen. Vandaar ook dit
blaatverhaal.
Op deze site hebben 2 logjes gestaan hoe (on)tevreden ik was over de
lay-out en volgens mij heeft niemand behalve ik ze ooit gelezen.
Vanmorgen, toen ik een blog zocht om makkelijk via de mail te kunnen
updaten, vond ik blogger.com, die het mij toestaat om mails te sturen
naar een alleen aan mij bekend adres (ghehe) zodat die meteen
geplaatst kunnen worden. Gelukkig kon ik al redelijk makkelijk mailen
vanaf mijn mobiel.
Misschien dat ik om deze praktische reden deze blog wel behoud. :)

Geen opmerkingen: